Hibabejelentés

Adatpontosítás elektronikus számlák kiállításához

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2025. július 01. napján hatályba lépett az a jogszabálymódosítás*, amely alapján a hálózati elosztó társaságok, közöttük az OPUS TITÁSZ Zrt. is, a nem lakossági felhasználók számláit kizárólag elektronikus formában bocsáthatják ki. 

Kérjük, hogy ezen jogszabályban foglalt kötelezettségünk teljesítése érdekében, továbbá a zökkenőmentes átállás érdekében szíveskedjenek mihamarabb megadni azon e-mail címüket vállalatuk, vállalkozásuk vagy intézményük pontos azonosításával, ahová a jövőben az elektronikus számláikat küldhetjük. 

Amennyiben több szerződéssel is rendelkeznek, és azonos e-mail címre kérik kiküldeni számláikat, abban az esetben egyszer szükséges az űrlapot kitölteniük, azonban ne felejtsék el bejelölni, hogy azt minden szerződésre szeretnék beállíttatni.

Abban az esetben szükséges külön űrlapot kitölteni, ha Önnek több felhasználási helyre vonatkozóan van szerződése, és ezek között előfordul olyan, amely esetében eltérő e-mail címre szeretné megkapni az elektronikus számlát. Ebben az esetben minden, külön elektronikus számla fogadására fenntartott és arra alkalmas e-mail címük vonatkozásában szíveskedjenek kitölteni a lenti adatokat.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a beküldött adatok feldolgozását követően számlakiállítási módjukat elektronikusra állítjuk át. 

* A villamos energiáról szóló 2007. évi LXXXVI. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 273/2007. (X. 19.) Korm. rendelet 2025. július 1. napján hatályba lépő új 21/B. § (1a) bekezdése. 

a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező
Személyes adatok