Hibabejelentés

Távleolvasási portál

Kedves Ügyfeleink!
 
Tájékoztatjuk Önöket, hogy új távleolvasási portál szolgáltatásunkat 2023. november 8-án elindítottuk.
 
Miért hasznos?

Minden távleolvasott mérővel rendelkező ügyfelünk számára hozzáférést biztosítunk a mérési adatokhoz. A felület bármikor és bárhonnan hozzáférhető, több felhasználási hellyel rendelkező ügyfeleinknek is elegendő csak egyszer regisztrálnia.
 
A Távleolvasási portál tulajdonságai:

  • akár egy évi mérési adatok megjelenítése
  • regiszter és terhelési görbe adatok megjelenítése
  • személyre szabható munkaterületek kialakítása
  • üzenetküldési lehetőség  a rendszer üzemeltetőinek
  • ütemezhető riport beállítások (táblázatban, pdf-ben)
  • megjelenítés mobileszközről a kompatibilis böngészők használatával (okostelefon, tablet)

 
Belépés az Távleolvasási portálra:
Bejelentkezés

 

Gyakran ismételt kérdések

Mi is ez a rendszer?

Társágunk minden távleolvasott mérővel rendelkező ügyfele számára elérhetővé teszi internetes rendszerét, amelynek használatával a felhasználók egyszerűen, gyorsan és kényelmesen férhetnek hozzá saját áramfogyasztási adataikhoz.
 
A távleolvasott adatok a leolvasást követően megtekinthetőek, későbbi feldolgozás céljából exportálhatók. Normál üzemmenet mellett az adatok leolvasását társaságunk Mérési Központja az éjszaka folyamán napi 1 alkalommal végzi az előző napra vonatkozóan. Az adat-áttöltések a leolvasásokat követően automatikusan történnek. Az esetlegesen felmerülő hibák javítását a Mérési Központ munkatársai normál munkanapi beosztás szerint végzik.
 
A felületen publikált adatok pontosságát és minőségét társaságunk kiemelt fontosságúnak tekinti, ugyanakkor tudni kell, hogy az adatok leolvasásának sikeressége döntően az ügyfél méréséhez kialakított távközlési út működőképességétől és rendelkezésre állásától függ.
Emiatt hangsúlyozzuk, hogy a publikált adatok tájékoztató jellegűek. A felhasználókkal történő tényleges elszámolás az elosztó (illetve kereskedő) részére megküldött hitelesített adatok alapján történik. A publikált adatokhoz kapcsolódó ügyfél által végzett adatfeldolgozásokból, következtetések levonásából származó esetleges kárigényekkel szemben felelősséget nem vállalunk.
 
 
Ki veheti igénybe?
A felület a távleolvasott ipari, vagy SMART mérővel rendelkező, az OPUS TITÁSZ Zrt. elosztói területének ügyfelei, vagy azok meghatalmazottjainak számára érhető el regisztrációt követően.
 
 
Milyen adatokat publikálunk?

  • 15 perces hatásos- és meddő- energia-fogyasztási adatokat, valamint a havi regiszter adatokat.
  • A rendszeren keresztül 13 hónapra visszamenőlegesen érhetőek el a mérési adatok.

 
 
Milyen böngészővel tudom a felületet használni?

  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Microsoft Edge

Felhívjuk figyelmét, hogy az ettől eltérő böngészők használata során megjelenítési problémák léphetnek fel.
 
 
Milyen dokumentum szükséges a regisztrációhoz?
A regisztráció megkezdéséhez szükség van a mérési pont azonosító (POD) megadására, ami az áramszámlán található meg; továbbá szükséges a felhasználó azonosító, korábbi nevén partnerszám (röviden ÜP), mely a hálózathasználati szerződésen feltüntetésre kerül. 
Amennyiben kérdése merül fel ezzel kapcsolatban, az ügyfélszolgálat munkatársai készséggel állnak rendelkezésére.
 
Ha meghatalmazottként használja a rendszert, kérjük, csatolja a meghatalmazást vagy a megbízási szerződést.
 
 Hogyan tudok regisztrálni?
Felhívjuk figyelmét, hogy egy e-mail címmel csak egyszer regisztrálhat. Kérjük, saját aktív e-mail címével regisztráljon, a regisztrációról e-mailes megerősítést küldünk. 
Amennyiben megbízottként regisztrál, kérjük, töltse fel a meghatalmazást vagy a megbízási szerződést.
Egyidejűleg ugyanazzal a felhasználónévvel csak egy felhasználó tud bejelentkezni. 
Egy regisztráció alkalmával maximum 100 mérési ponthoz (POD) tud jogosultságot kérni.
A mérési pont azonosító beírásánál kérjük, figyeljen a megfelelő formátumra (33 karakter) és az adat helyességére.
 

Milyen a megfelelő meghatalmazás?

A megfelelően kitöltött meghatalmazás tartalmazza:

  • a meghatalmazó és a meghatalmazott fél pontos adatait,
  • a mérési pont azonosítókat (POD),
  • a meghatalmazás érvényességét,
  • cégszerű aláírást,
  • dátumot,
  • tanuk adatait, aláírását.

Meghatalmazás sablonunkat innen töltheti le.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak hiánytalanul kitöltött meghatalmazást tudunk elfogadni.

Hogyan tudok segítséget kérni a rendszer használatával kapcsolatban?

Kollégáink segítségét az alábbi e-mail címen kérheti: portal.admin@opusenergetika.hu.