Hibabejelentés
RRF Infoblokk

Gyakori kérdések és válaszok

•    Milyen ügyekben fordulhatok az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálatához?

Minden műszaki, hálózati ügyek tekintetében. Új bekötéssel, teljesítményváltozással kapcsolatos igények fogyasztó által kért helyszíni munkák, háztartási méretű kiserőmű csatlakoztatásával kapcsolatos igények, műszaki hibák bejelentése, szabálytalan vételezés bejelentése.

•    Hol indíthatok új igényt?

Új bekapcsolással, bővítésekkel kapcsolatosan az OPUS TITÁSZ Zrt. „Új bekapcsolás, bővítés” felületen, míg mérőhelyi munkával kapcsolatos igénybejelentéseiket az OPUS TITÁSZ Zrt. „Mérőhelyi munkák igénylése” felületen tudják kezdeményezni.

•    Milyen egyéb iratok szükségesek az új igényekhez?

Az új bekapcsolás és a bővítés folyamatának (H tarifás vagy vezérelt mérő igénylése) indításához az igénybejelentő dokumentumok beadása szükséges.

FONTOS, hogy 2024.07.01. utáni igénybejelentés esetén már nem kell befogadó nyilatkozatot csatolni.

A műszaki, és gazdasági feltételek megvalósulását követően POD igazolást küldünk. A kapott POD igazolással szükséges felkeresni az illetékes Egyetemes szolgáltatót/Kereskedőt, akivel villamosenergia-vásárlási szerződést kell kötni. A kereskedelmi szerződéskötést követően az illetékes Egyetemes szolgáltató/Kereskedő értesíti az Elosztót, ezt követően felkeressük előre egyeztetett időpont a mérőhelyi munka elvégzése céljából.
A mérőhelyi munka elvégzése után megküldésre kerül a Hálózathasználati szerződés.

•    Hiánypótlást kértek tőlem új csatlakozás, bővítés, háztartási kiserőmű kapcsán. Hova kell beadnom?

A hiánypótlásnak az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati csatornáján kell megtörténnie.

•    Hogyan változik meg a plombabontás folyamata?

Az ügyfélszolgálat változásával a plombabontási jogosultság megszerzésének a feltételei, illetve a plombabontási jogosultsággal rendelkező regisztrált szerelők kötelezettségei változatlanok maradnak. Az együttműködési megállapodásban leírtak alapján a leszerelt egyedi sorszámú zárópecséteket az Elosztói Engedélyes részére továbbra is kötelező leadni. A leadás menete változatlan formában fog működni.

•    Hol adhatom le a plombát?

Az összegyűjtött plombákat, a kitöltött formanyomtatvánnyal (Igénybejelentés zárópecsét bontásra) együtt, havi egy alkalommal kell leadni a területileg illetékes mérőlogisztikusnak, aki tételesen, sorszám szerint veszi át.

Név 

Cím és 
fogadási időpont 

E-mail-cím

Mobil

Székely Attila

Karcag, Madarasi út 54.
minden hónap utolsó hete

szekely.attila@opusenergetika.hu

06 30 378 2658

Lovász Margit

Szolnok, Verseghy út 3. porta
munkanapokon 08.00–16.00

lovasz.margit@opusenergetika.hu 06 30 630 9713

Kerti Erika

Debrecen, Híd u. 10–12.
munkanapokon 07.00–15.00

kerti.erika@opusenergetika.hu

06 30 476 2849

Ricz Erzsébet

Nyíregyháza, Bethlen Gábor u. 53.
munkanapokon 08.00–15.00

ricz.erzsebet@opusenergetika.hu

06 30 747 2677

 

•    Igénybejelentésre hogyan lesz lehetőség?

Új bekapcsolással, bővítésekkel kapcsolatosan az OPUS TITÁSZ Zrt. „Új bekapcsolás, bővítés” felületen, míg mérőhelyi munkával kapcsolatos igénybejelentéseiket az OPUS TITÁSZ Zrt. „Mérőhelyi munkák igénylése” felületen tudják kezdeményezni.

•    Mikor szükséges befogadó nyilatkozatot mellékelni az igényekhez?

Az új bekapcsolás és a bővítés folyamatának (H tarifás vagy vezérelt mérő igénylése) indításához az igénybejelentő dokumentumok mellé szükséges csatolni kereskedelmi befogadó nyilatkozatot, melyet ügyfelünk az általa választott egyetemes szolgáltatótól/kereskedőtől igényelhet. Ezen dokumentum hiányában igénybejelentését nem tudja feldolgozni társaságunk.

•    Milyen telefonszámon tudok távtámogatást kérni regisztrált szerelőként?

Regisztrált szerelői támogató vonalunk: 06 30 720 4828