Hibabejelentés

Mit tegyek, ha elégedetlen vagyok a szolgáltatással vagy az ügyintézéssel?

Sajnáljuk, ha rossz tapasztalata volt velünk.

Számunkra kiemelten fontos az ügyfeleink elégedettsége, ezért minden beérkező panaszt különös körültekintéssel vizsgálunk ki, és azon dolgozunk, hogy megoldást találjunk rá.

Milyen esetekben tehetek panaszt?

  • Ha egy korábbi megkeresés során nem oldottuk meg a szolgáltatásainkkal kapcsolatos problémáját;
  • Ha azt tapasztalja, hogy nem tartottuk be a szerződéses vagy a törvényi kötelességeinket;
  • Ha a munkatársainktól kapott információ téves, nem pontos, és ez hátrányosan érinti Önt;
  • Ha előző megkeresés alkalmával nem találta megfelelőnek az ügyintézést, vagy elégedetlen volt ügyintézőnk stílusával.

Mikor nem szükséges panaszt tennem?

  • Ha általános kérdése van, vagy információt kér a szolgáltatásokkal kapcsolatban (pl. akciók);
  • Ha olyan műszaki jellegű hibabejelentést szeretne tenni, mint pl. áramszünet, közvilágítási hiba, szolgáltatás-kiesési problémák, megsérült oszlop vagy vezeték.

 

Hogyan tehetek panaszt és mi történik utána?

  1. Benyújtja hozzánk a panaszát

    Hogyan nyújtsam be a panaszt?

    Tájékoztatjuk, hogy az OPUS TITÁSZ Zrt. nevében és képviseletében az OPTESZ OPUS Zrt. jár el.

    Annak érdekében, hogy panaszát a legrövidebb időn belül kivizsgálhassuk, kérjük, online küldje el az alábbi űrlap kitöltésével. Az egyéb módokat a jobb oldalon találja.

    Egyéb lehetőségek, hogy panaszt tegyen

    E-mail:  araminfo@opusenergetika.hu

    Levél:  OPTESZ OPUS Zrt. 4002 Debrecen, Pf. 512.

    Milyen információt kell megadnom a panaszhoz?
     
    • A felhasználó azonosítóját, amit a számlán talál;
    • A nevét. Ha nem a saját nevében jár el, kérjük, csatolja a meghatalmazást;
    • A telefonszámát
    • Azt, hogy milyen módon kér visszajelzést (postai úton/e-mailben)
    • A felhasználási hely címét és a levelezési címet, ha az eltér a felhasználási hely címétől;
    • A mérő gyári számát
    • A panasz pontos leírását, annak minden fontos részletével;
    • Az előzményeket, ha voltak és azok eredményét;
    • Minden lényeges, a panaszhoz kapcsolódó dokumentumot, ami fontos lehet a kivizsgáláshoz;

    Ha az elküldött információk alapján nem tudjuk egyértelműen meghatározni, hogy mi a panasz vagy ki az érintett, akkor csak további adatok kérése után tudunk vizsgálatot indítani. 
  2. Kivizsgáljuk a panaszt

    A panasz beérkezését követően teljeskörűen kivizsgáljuk a panaszát, folyamatosan keresve a megoldást. A kivizsgálás során az érintett szakterületet bevonjuk, ami garantálja, hogy minden Ön által jelzett problémát a megfelelő szakértelemmel vizsgáljunk ki.

    Minden részletre figyelve körültekintően, és objektíven járunk el, és ha hibáztunk, gondoskodunk a probléma gyors megoldásáról.
     
  3. Értesítjük a kivizsgálás eredményéről

    Mennyit kell várnom a válaszra?

    Megkeresésére lehetőség szerint minél hamarabb válaszolunk, de legkésőbb 15 napon belül (kártérítéses ügyekben 30 napon belül). A levélben részletesen tájékoztatni fogjuk döntésünkről és annak indokairól.

    A vizsgálati idő módosulhat, ha:
     
    • a probléma feltárásához szükséges műszaki vizsgálatokat nem tudjuk ez idő alatt elvégezni, vagy
    • az elbíráláshoz szükséges véleményeket, információkat nem tudjuk időben beszerezni.


     
  4. Ha válaszunkkal elégedetlen, egyéb panaszkezelési fórumokhoz fordulhat

    Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett a kivizsgálás eredményével?

    Elsődleges célunk, hogy az Ön számára megnyugtató megoldást találjunk. Ha válaszunkat mégsem tartja megfelelőnek, a csatolt panaszkezelési fórumokhoz fordulhat.
    Egyéb panaszkezelési fórumok 


Panaszbejelentő űrlap

a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező
Személyes adatok
Felhasználási hely címe
Levelezési cím