Hibabejelentés

Tekintettel arra, hogy az elosztói engedélyes társaság nem változik meg, ezért az általa jogszerűen kezelt adatokat továbbra is ugyanolyan feltételekkel fogja kezelni. Az ügyfélszolgálati tevékenység során a kereskedő a számlázással kapcsolatos ügyekben, míg az OPUS TITÁSZ Zrt. a műszaki ügyekben fog eljárni.

Az ügyfélszolgálati változások kapcsán önnek nincsen teendője. Kérjük, hálózati, műszaki ügyek intézésével kapcsolatban ezután az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálatához forduljon.

Minden műszaki, hálózati ügyet az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálatánál tud intézni. Műszaki, hálózati információkat is az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati csatornáin kaphat. Ilyenek például az áramszüneti értesítések, műszaki igénybejelentések, közvilágítási hibabejelentés, aggregátor használat bejelentése, előzetes igénybejelentés, új bekapcsolás, teljesítményváltozás, szabálytalan vételezés bejelentése, műszaki panaszbejelentés, mérőhelyi munkák. A felsoroltak mellett minden más hálózati érintettségű műszaki ügyet (pl.: HMKE engedélyeztetés) is az OPUS TITÁSZ Zrt.-nél intézhet 2023. október 1. után. Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok letölthetők weboldalunkról, de elérhetők a személyes ügyfélszolgálati irodánkban is.

A számlázással kapcsolatban nem történik változás. Továbbra is az egyetemes szolgáltatójával, villamos-energia kereskedőjével kötött szerződése alapján történik az energia díjak és rendszerhasználati díjak számlázása. A számlázással, számlareklamációval, ügyfélcserével, szerződéskötéssel, azaz az egyetemes szolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, havi mérőállás diktálással továbbra is egyetemes szolgáltatóját/kereskedőjét keresse. Például, ha Önnek az E.ON az egyetemes szolgáltatója, akkor továbbra is tőlük kapja majd a számlákat.

Tartozás miatti kikapcsolás esetén a tartozás megfizetését az Egyetemes szolgáltató/ Kereskedője felé kell jeleznie, a visszakapcsolási díj kiegyenlítését pedig ezzel egyidejűleg az OPUS TITÁSZ Zrt.-nél jelezheti.

Az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálata az alábbi személyes és digitális csatornákon lesz elérhető:

Személyes ügyfélszolgálati irodák:
  • 4030 Debrecen, Híd utca 1.
  • 5000 Szolnok, Thököly út 79.
  • 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 102.

Nyitvatartás:

H-K-Cs-P: 8:00-14:00; Sze: 8:00-20:00

előzetes időpontfoglalás szükséges

Telefonos ügyfélszolgálat: 06 52 569 400
  • Műszaki információs vonal: H: 8:00-20:00; K, Sz, Cs, P: 8:00-16:00 óráig érhető el.
  • Műszaki hibabejelentő vonal a nap 24 órájában: 06 80 210 310
Online ügyfélszolgálat: www.opusenergetika.hu

2023. október 1-től minden műszaki, áramhálózati ügyet kizárólag az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálatánál intézhetnek.

A számlázásban nem történik változás. Szerződéskötéssel, számlázással, számlareklamációval és ügyfélváltozással kapcsolatos ügyek intézésében továbbra is egyetemes szolgáltatójuk vagy kereskedőjük az illetékes. Az energiadíjak és rendszerhasználati díjak számlázása a villamosenergia-kereskedőjükkel kötött szerződése alapján történik.

Az önkormányzatok számára külön hibabejelentő vonallal rendelkezünk: 06 80 286 100, amely a nap 24 órájában elérhető.

Személyes ügyfélszolgálati irodák:
  • 4030 Debrecen, Híd utca 1.
  • 5000 Szolnok, Thököly út 79.
  • 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 102.

Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig 8:00-14:00, szerdán 8:00-20:00

Telefonos ügyfélszolgálat:

Műszaki hibabejelentő vonal a nap 24 órájában: 06 80 210 310

Műszaki információs vonal: 06 52 569 400

Önkormányzati műszaki hibabejelentő vonal a nap 24 órájában: 06 80 286 100

Levelezési cím: 4002 Debrecen, Pf. 512.

A telefonos ügyfélszolgálat H: 8:00-20:00; K, Sz, Cs, P: 8:00-16:00 óráig érhető el.

Online ügyfélszolgálat: www.opusenergetika.hu

Akárcsak a többi ügyfelünk, versenypiaci ügyfélként is minden műszaki, hálózati ügyet, mint például mérőhelyi munkák, új bekapcsolás, napelem felszerelés, hibabejelentés, közvilágítási hibabejelentés, aggregátor használat bejelentése, előzetes igénybejelentés, új bekapcsolás, teljesítmény változás, szabálytalan vételezés bejelentése, panaszbejelentés, ezentúl az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati csatornáin intézhetnek.

A versenypiaci ügyfelek számára (hasonlóan a lakossági ügyfelekhez) sem változnak a szerződéses feltételek, sem az ügyintézés. Szerződéskötéssel, számlázással, számlareklamációval és ügyfélváltozással kapcsolatos ügyek intézésében továbbra is kereskedőjük az illetékes.

Hátralék miatti kikapcsolás esetén a tartozás megfizetését a kereskedőjük felé kell jelezni, a visszakapcsolási díj kiegyenlítését pedig ezzel egyidejűleg az OPUS TITÁSZ Zrt.-nél jelezhetik.

Tekintettel arra, hogy az elosztói engedélyes társaság nem változik meg, ezért az általa jogszerűen kezelt adatokat továbbra is ugyanolyan feltételekkel fogja kezelni. Az ügyfélszolgálati tevékenység során a kereskedő a számlázással kapcsolatos ügyekben, míg az OPUS TITÁSZ Zrt. a műszaki ügyekben fog eljárni.

A rendszerhasználati díjat az OPUS TITÁSZ Zrt. fogja számlázni önnek, az energiadíjakat pedig változatlanul a versenypiaci kereskedője.

Az OPUS TITÁSZ Zrt. által számlázott tételek befizetése történhet:

  • postai számlabefizetési megbízáson (csekken);
  • pénztári befizetés útján bankkártyával;
  • átutalással.

Csoportos beszedési megbízással és inkasszóval történő fizetésre nincs lehetőség.

A rendszerhasználati díjat közvetlenül az elosztónak fizető fogyasztó 2023. október 1-től nem piros (E.ON által kibocsátott), hanem OPUS TITÁSZ Zrt. által kiállított számlát fog kapni.

Azok az ügyfelek, akik az alapdíjat és a teljesítmény díjat külön számlában, előre fizetik a tárgyhóra vonatkozóan, az átállás első hónapjában ezt az előlegszámlát nem fogják külön megkapni, hanem az abban szereplő díjtételeket az első havi számlájukban számoljuk el.

2023. október 1-jétől az OPUS TITÁSZ Zrt. átveszi a teljes körű műszaki ügyfélkezelési tevékenységet a tiszántúli régióban az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-től.

Ettől az időponttól az OPUS TITÁSZ Zrt. ellátási területéhez tartozó mérési pontok adatai egy új távleolvasási portálon lesznek elérhetőek, amelyre külön regisztráció lesz szükséges. A regisztráció folyamatáról később tájékoztatjuk.

A jelenlegi https://energia.eon-hungaria.hu felületen a szeptember 30-ig publikált adatok 2023. október 10-ig tekinthetők meg.

Műszaki ügyeket új bekapcsolással, bővítésekkel kapcsolatosan az OPUS TITÁSZ Zrt. „Új bekapcsolás, bővítés” OPUS TITÁSZ Zrt. Új bekapcsolás, bővítés (opustitasz.hu) felületen, míg mérőhelyi munkával kapcsolatos igénybejelentéseiket az OPUS TITÁSZ Zrt. „Mérőhelyi munkák igénylése” OPUS TITÁSZ Zrt. Mérőhelyi munkák igénylése (opustitasz.hu) felületen tudják kezdeményezni. Az új bekapcsolás és a bővítés folyamatának indításához az igénybejelentő dokumentumok mellé szükséges csatolni kereskedelmi befogadó nyilatkozatot, melyet ügyfelünk az általa választott egyetemes szolgáltatótól/kereskedőtől igényelhet. Ezen dokumentum hiányában igénybejelentését nem tudja feldolgozni társaságunk.

Az E.ON-nál korábban elindított igényeket nem kell újraindítani, hiszen az E.ON az elindított igényeket átadja az OPUS TITÁSZ Zrt.-nek. Amennyiben hiánypótlást kértek korábban, a hiánypótlásnak az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati csatornáján kell megtörténnie, hiszen 2023. október 1-től az áramhálózati és műszaki ügyekben az OPUS TITÁSZ Zrt. az illetékes.

Az ügyfélszolgálat változásával a plombabontási jogosultság megszerzésének a feltételei, illetve a plombabontási jogosultsággal rendelkező regisztrált szerelők kötelezettségei változatlanok maradnak. Az együttműködési megállapodásban leírtak alapján a leszerelt egyedi sorszámú zárópecséteket az Elosztói Engedélyes részére továbbra is kötelező leadni. A leadás menete változatlan formában fog működni.

Az összegyűjtött plombákat, a kitöltött formanyomtatvánnyal (Igénybejelentés zárópecsét bontásra) együtt, havi egy alkalommal kell leadni a területileg illetékes mérőlogisztikusnak, akik tételesen, sorszám szerint veszi át azokat.

Regisztrált szerelői támogató vonalunk:

06 30 720 4828, amely hétfőtől péntekig 10:00-től 15:00 óráig érhető el.

A zárópecsétek az alábbi helyszíneken adható le, telefonos egyeztetés alapján:

Név Cím és fogadási időpont E-mail cím Mobil
Székely Attila Karcag, Madarasi út 54. minden hónap utolsó hete szekely.attila@opustitasz.hu 06 30 378 2658
Kaló Róbert Szolnok, Verseghy út 3. porta munkanapokon 08.00–16.00 kalo.robert@opustitasz.hu 06 30 378 2846
Kerti Erika Debrecen, Híd u. 10–12. munkanapokon 07.00–15.00 kerti.erika@opustitasz.hu 06 30 476 2849
Ricz Erzsébet Nyíregyháza, Bethlen Gábor u. 53. munkanapokon 08.00–15.00 ricz.erzsebet@opustitasz.hu 06 30 747 2677

Név Székely Attila

Cím és fogadási időpont Karcag, Madarasi út 54. minden hónap utolsó hete

E-mail cím szekely.attila@opustitasz.hu

Mobil 06 30 378 2658

Név Kaló Róbert

Cím és fogadási időpont Szolnok, Verseghy út 3. porta munkanapokon 08.00–16.00

E-mail cím kalo.robert@opustitasz.hu

Mobil 06 30 378 2846

Név Kerti Erika

Cím és fogadási időpont Debrecen, Híd u. 10–12. munkanapokon 07.00–15.00

E-mail cím kerti.erika@opustitasz.hu

Mobil 06 30 476 2849

Név Ricz Erzsébet

Cím és fogadási időpont Nyíregyháza, Bethlen Gábor u. 53. munkanapokon 08.00–15.00

E-mail cím ricz.erzsebet@opustitasz.hu

Mobil 06 30 747 2677

A számlázásban és feltöltésben nincs változás. A feltöltőhelyek elérhetősége és a feltöltés módja továbbra is változatlan.

Az előre fizetős mérőórákat viszont ezentúl évente leolvassák az OPUS TITÁSZ Zrt. munkatársai, megbízottjai. A leolvasás után ügyfeleink kapnak egy számlát az utolsó feltöltés óta eltelt időszakra vonatkozó időarányos elosztói alapdíjról. Az éves elszámoló számla elkészítésének feltétele az éves leolvasás. Ennek külön költsége nincs. Fontos azonban, hogy a leolvasást követően készül egy elszámoló számla, amelyben az utolsó feltöltés óta eltelt időszak éves elosztói alapdíjának időarányos része kiszámlázásra kerül. A számlán szereplő összeget befizetheti csekken a számla kézhezvételét követően, de ha ezt nem teszi meg, akkor a következő feltöltésnél automatikusan le lesz vonva a feltöltött összegből.


Előre fizetős mérőórák leolvasása

A számlázásban és feltöltésben nincs változás.
Az előre fizetős mérőórákat viszont ezentúl évente, az éves leolvasás időpontjában leolvassák az OPUS TITÁSZ munkatársai, megbízottai.
 

Az éves leolvasásra azért van szükség, mert az érvényes szabályozás szerint az előre fizetős mérők esetén is kell éves elszámolószámlát készítenie az áramszolgáltatónak. A felhasználási helyek rendszeres ellenőrzése emellett fontos szerepet játszik a nem megfelelő vagy akár életveszélyes mérőhelyek és a szabálytalan vételezés felderítésében is.

Az éves leolvasás nem jár semmilyen többlet költséggel.

Az elszámoló számlán szereplő összeget az ügyfél befizetheti csekken, de ha ezt nem teszi meg, akkor a következő feltöltéskor a feltöltött összegből automatikusan levonásra kerül.
A számlán feltüntetésre kerül a következő éves leolvasás időszaka is.
 

A mérők éves leolvasása a fogyasztók esetlegesen fennálló tartozásainak megállapodás szerinti rendezését nem érintik.

A felhasználási helyek rendszeres leolvasása az adatpontosítások mellett fontos szerepet játszik a nem megfelelő vagy akár életveszélyes mérőhelyek és a szabálytalan vételezés felderítésében is.

Hivatalosan megbízott leolvasók, akik Opus Titász logóval ellátott formaruhában, leolvasói igazolvánnyal rendelkeznek, a helyszínen nem kérhetnek pénzt.
 Amennyiben pénzt kérnek öntől, akkor ál-leolvasóval van dolga. Kérjük, ilyen esetekben mihamarabb értesítse a szolgáltató munkatársait, vagy akár közvetlenül a rendőrséget!
 

Általános információk

Annak érdekében, hogy az E.ON üzleti portfolióját optimalizálja, és megteremtse egy földrajzilag fókuszáltabb működés alapjait, az E.ON Hungária csoport stratégiai tranzakciókat hajt végre, a megfelelő hatósági jóváhagyások beszerzését követően. Ennek a tranzakció sorozatnak egyik lépése, az E.ON Tiszántúli Áramhálózati Zrt. 100%-os mértékű részvényhányadának értékesítése. A hálózati társaság, új tulajdonossal és OPUS TITÁSZ Zrt. cégnéven az OPUS GLOBAL Nyrt. eszközportfóliójának értékes eleme lesz. A tiszántúli áramhálózat szilárd alapot jelent az OPUS GLOBAL Nyrt. energetikai divíziójának további bővítésére és a cégcsoport régiós jelenlétének erősítésére, melynek stratégiai célja, hogy hosszútávon a hazai energetikai piac meghatározó szereplőjévé váljon.

Az elosztói engedélyes tulajdonosa változik meg, melynek következtében az elosztói engedélyes cégneve és arculati megjelenése változik 2021. szeptember 1. napjától.

Önnek nincsen teendője az elosztói engedélyest érintő változások kapcsán. A hálózati ügyintézésekkel kapcsolatban, kérjük, keresse fel a www.opustitasz.hu weboldalt.

Ha Önnek az E.ON Áramszolgáltató Kft. az egyetemes szolgáltatója, akkor továbbra is tőlük kapja majd a számlákat, illetve E.ON Ügyfélszolgálati Kft. továbbra is eljár az OPUS TITÁSZ Zrt. nevében.

Az E.ON egyetemes szolgáltatóként marad a tiszántúli régióban. További, egyetemes szolgáltatással kapcsolatos információért, kérjük keresse fel az E.ON honlapját. Valamint a www.opustitasz.hu/ugyfelek/bejelentesek/mit-hol-intezhetek oldalon megtekintheti, hol szükséges elindítani az igényét.

A tiszántúli hálózat üzemeltetését 2021. szeptember 1-től OPUS TITÁSZ Zrt. cégnév alatt folytatja az elosztói engedélyes, tehát áramhálózati ügyekben az Ön elosztói engedélyese az OPUS TITÁSZ Zrt. lesz.  Egyetemes szolgáltatóként az OPUS TITÁSZ Zrt. működési területén továbbra is az E.ON Áramszolgáltató Kft. lesz jelen.

Mind az E.ON-nál, mind pedig az OPUS-TITÁSZ Zrt.-nél is sor kerül közreműködő partnerek igénybevételére a felhasználói igények kielégítése érdekében. Az eredményes együttműködés érdekében biztosítani szeretnénk ügyfeleink részére, hogy lehetőségük legyen a felhasználási helyen eljáró kollégáink és közreműködőink jelenlétének jogszerűségét ellenőrizni. 

Ennek megfelelően munkavállalóink, valamint az egyes szerződéses Partnereink munkavállalói/közreműködői részére olyan arcképes igazolvány került kiadásra, amely alátámasztja ezt, és segít ügyfeleinknek a felhasználási helyen megjelenő személy azonosításában. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy semmilyen esetben sem vagyunk kötelesek és jogosultak arra, hogy a személyes megkereséskor pénzt kérjünk és vegyünk át a felhasználóinktól.

Kérjük, keresse fel a www.opustitasz.hu/tarsasagunk weboldalt.

Versenypiaci ügyfelek

A tiszántúli régióban a hálózatot használó üzleti ügyfeleket is érinti a változás, de a villamosenergia-ellátás változatlan marad.

A versenypiaci ügyfelek számára (hasonlóan a lakossági ügyfelekhez) sem változnak a szerződéses feltételek. Tehát Önnek a villamos-energia kereskedőjével kötött szerződése alapján, változatlanul történik továbbra is az energia díjak és rendszerhasználati díjak számlázása.

Ha Ön versenypiaci ügyfél, akkor szeptember 1. után e-mailben fogja megkapni a számláit. Az E.ON ügyfélszolgálati weboldalához és az applikációhoz nem lesz hozzáférése.

A mérőállás diktálás folyamata nem változik az E.ON egyetemes szolgáltatásban vételező ügyfelek számára. További információért keresse fel az eon.hu/diktalas oldalt.

Számlázás

Amennyiben 2021.09.01. napjára nem kezdeményezett villamosenergia kereskedelmi vagy Egyetemes szolgáltatás engedélyes váltást, akkor a villamosenergia számlázása változatlan marad.

Nem lesz elszámoló számla az elosztói engedélyes tulajdonosváltása miatt.

Az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz a korábban megadott címek kerülnek felhasználásra, Önnek nincs teendője.

Mérőhelyi munkák és diktálás folyamata

Az elosztói engedélyes tulajdonosváltozása kapcsán nincs külön mérőleolvasási teendő.

2021. szeptember 1-e után már az OPUS TITÁSZ Zrt. munkatársai vagy közreműködői fogják a mérőleolvasásokat és az esedékes mérőcseréket végrehajtani.

Nem szükséges a mérőállást diktálnia, mert a mérőállás diktálás folyamata nem változik. További információért keresse fel az eon.hu/diktalas oldalt. A versenypiaci szerződéssel rendelkező ügyfelek azonban szeptember 1-től nem tudják használni az E.ON online ügyfélszolgálatát és a mobilappli.kációt.

A mérőállás leolvasások és a számlázás rendje nem változik.

Az éves mérőleolvasást az OPUS TITÁSZ Zrt. munkatársai végzik.

Hálózati ügyintézést érintő változások

Az OPUS TITÁSZ Zrt. weboldalán elérhetőek lesznek az áramszüneti értesítések és az egyes ügytípusokra vonatkozó bejelentő, igénylő űrlapok is (pl. a közvilágítási hibabejelentés, aggregátor használat bejelentése, előzetes igénybejelentés, új bekapcsolás, teljesítményváltozás, szabálytalan vételezés bejelentése, panaszbejelentés). Emellett más hálózati érintettségű műszaki ügyek (pl.: HMKE engedélyeztetés) intézését is az OPUS TITÁSZ Zrt. weboldaláról letölthető, vagy a személyes ügyfélszolgálati irodában megtalálható OPUS TITÁSZ Zrt. jelzésű nyomtatványok kitöltésével lehet elindítani a jövőben. www.opustitasz.hu/ugyfelek

Mérőhelyi munkákkal és hálózattal kapcsolatos témákban (új bekapcsolás, napelem felszerelés, hibabejelentés). Bővebb információk az OPUS TITÁSZ Zrt. weboldalán elérhetőek. A kitölthető, bejelentő űrlapok különböző ügytípusokra is megtalálja ezen az oldalon: közvilágítási hibabejelentés, aggregátor használat bejelentése, előzetes igénybejelentés, új bekapcsolás, teljesítmény változás, szabálytalan vételezés bejelentése, panaszbejelentés.

Új bekapcsolást, teljesítményváltozást, ideiglenes bekapcsolást érintő ügyekben az ügyfelek és a regisztrált szerelők az OPUS TITÁSZ Zrt. területén a bekapcsoljuk.eon.hu felületét nem érik el. Helyette az OPUS TITÁSZ Zrt. saját weboldalának használata szükséges, az itt található űrlap segítségével indítható az igénybejelentés.

Az OPUS TITÁSZ Zrt. nevében és képviseletében az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. jár el, ezért továbbra is lehetősége van az E.ON ügyfélszolgálati irodákban intézni ügyeit.

A www.opustitasz.hu/kapcsolat/hibabejelentes/aramszunet-kereso oldalon tud tájékozódni az áramszünetekről és üzemzavarról.

A lakossági hibabejelentő vonal nem változik: 06 80/ 210 310
Önkormányzati hibabejelentés: 06 80/ 286 100.
Kérjük, további információért keresse fel a www.opustitasz.hu/kapcsolat/hibabejelentes/hibabejelentes weboldalt.

Legkésőbb szeptember 30-ig lehet használni az E.ON Hálózat logózott nyomtatványokat. Az új nyomtatványokat megtalálhatja a www.opustitasz.hu oldalon vagy ügyszolgálati irodáinkban.

Az elosztói ügyek költségei továbbra is átutalással és csekkel is befizethetőek.

Nincs teendője, az ügyintézés a megszokott folyamat szerint zajlik.

Nincs teendője, az ügyintézés a megszokott folyamat szerint zajlik.

Ha Ön okos mérővel rendelkezik, akkor a Mérési Központon keresztül továbbra követheti fogyasztását. Díjmentes regisztrációt követően elérhető az eon.hu/tavleolvasas oldalon.

Nem, az elosztói engedélyest érintő változás nincs hatással az villamosenergia hálózat működésére.

Továbbra is a megszokott és elvárt színvonalon működik majd az áramhálózat.

Nem, az elosztói engedélyest érintő változás nincs hatással az Ön belső hálózatára.

Nem, nem fog történni mérőcsere.

Nem, az áram tarifa változatlan marad.

Nem, kifejezetten a tulajdonosváltás miatt nem szükséges felkeresnie az OPUS TITÁSZ Zrt.-t.

Online ügyintézést érintő változások

Az online ügyfélszolgálati fiókjában továbbra is elérhetőek maradnak az ott tárolt számlái.

Ha Ön az E.ON Áramszolgáltató Kft. ügyfele, akkor az egyetemes szolgáltatás számláit továbbra is fizetheti az E.ON ügyfélszolgálati portálján keresztül.

Az OPUS TITÁSZ Zrt. nevében és képviseletében az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. jár el, ezért továbbra is lehetősége van az eon.hu/ugyintezes weboldalt használni.
Az OPUS TITÁSZ Zrt. Honlapján regisztráció nélkül érheti el az alábbi ügyintézési lehetőségeket:
- előzetes igénybejelentés, új bekapcsolás, teljesítményváltozás, igeiglenes bekapcsolás: www.opustitasz.hu/ugyfelek/felhasznalo-szeretnek-lenni/uj-bekapcsolas-bovites

- mérőhelyi munkák igénylése: www.opustitasz.hu/ugyfelek/helyszini-munkak/merohelyi-munkak-igenylese

- közvilágítási hibabejelentés: www.opustitasz.hu/kapcsolat/hibabejelentes/hibabejelentes

- aggregátor használat bejelentése: www.opustitasz.hu/kapcsolat/hibabejelentes/aggregator-hasznalat-bejelentese

- szabálytalan vételezés bejelentése: www.opustitasz.hu/ugyfelek/bejelentesek/szabalytalan-vetelezes

- panaszbejelentés: www.opustitasz.hu/ugyfelek/bejelentesek/panaszbejelentes

- álló, akadozó mérő bejelentése: www.opustitasz.hu/ugyfelek/bejelentesek/mero-bejelentes

- mérőkivizsgálás kérése: www.opustitasz.hu/ugyfelek/bejelentesek/merokivizsgalas-kerese

Szerződést érintő kérdések

Valamennyi korábban az E.ON-nal megkötött szerződése - eltérő rendelkezés hiányában - változatlan tartalommal hatályban marad azzal, hogy kizárólag az elosztói engedélyes cégadatai változnak meg, de ez nem jelent szerződése kapcsán változást.

Tekintettel arra, hogy az elosztói engedélyes társaság nem változik meg (csak a cégneve, arculata), ezért az általa jogszerűen kezelt adatokat továbbra is ugyanolyan feltételekkel fogja kezelni. Az ügyfélszolgálati tevékenység során az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. adatfeldolgozóként fog eljárni az OPUSZ TITÁSZ Zrt. megbízásából (ahogyan azt tette eddig is). Az adatkezelések tekintetében kérjük keresse fel a www.opustitasz/adatvédelem weboldalt.

Amennyiben az elosztói engedélyessel szükséges bármilyen szerződést megkötni, 2021. szeptember 1. napjától az OPUSZ TITÁSZ Zrt. lesz a szerződéses partner. Mivel az elosztói engedélyesnek csak a tulajdonosa és a cég neve változik, ezért minden korábban megkötött Hálózat Csatlakozási és Hálózat Használati Szerződés változatlanul érvényben marad, Önnek nincs teendője.

Védendő fogyasztók és előrefizetős mérővel rendelkezők

Nem, az Ön védendő fogyasztói státuszára nincsen hatással a változás.

Nincs teendője, az ügyintézés a megszokott folyamat szerint zajlik.

A számlázásban és feltöltésben nincs változás. A mérőhelyi munkákkal kapcsolatban, kérjük, keresse fel a www.opustitasz.hu/ugyfelek/helyszini-munkak weboldalt.