Hibabejelentés

Álló, hibás fogyasztásmérő bejelentése

 

Mit kell tennem, ha áll a fogyasztásmérő?

Ha a fogyasztásmérő nem működik, tárcsája nem forog, akkor sem, ha biztosan működik valamilyen elektronikus eszköz a lakásban, akkor valószínűleg elromlott és emiatt a villamos-energia fogyasztást nem méri meg.

A mielőbbi fogyasztásmérő csere, valamint a pontos elszámolás érdekében kérjük ezt haladéktalanul jelezze felénk!


Mit kell tennem, ha meghibásodott a fogyasztásmérő?

Ha a fogyasztásmérő nem működik, meghibásodott (akadozó nem elektronikus fogyasztásmérő, üresjáratos nem elektronikus fogyasztásmérő, kijelző hibás elektronikus fogyasztásmérő, hibakódot kijelző elektronikus fogyasztásmérő), akkor a fogyasztásmérő cseréje, valamint a pontos elszámolás érdekében kérjük ezt haladéktalanul jelezze felénk!


Kinek a felelőssége, ha nem mér vagy meghibásodott a fogyasztásmérő?

A fogyasztásmérőt munkatársunk megvizsgálja, és amennyiben a készülék hibás, úgy annak cseréjét díjmentesen elvégzi. Amennyiben a vizsgálat megállapítja, hogy a fogyasztásmérő nem hibás, a vonatkozó jogszabály alapján külön díjat számít fel.

Az erre vonatkozó díjakat az Elosztói Üzletszabályzat 5. számú függelékében találja

A helyszíni ellenőrzés időpontját munkatársaink telefonon egyeztetik Önnel. Annak érdekében, hogy ez minél gyorsabban megtörténhessen, kérjük, mindenképpen adja meg telefonszámát, hogy bejelentésére reagálhassunk és a szükséges vizsgálatot mielőbb elvégezhessük.

Fontos!

Kérjük, olyan telefonszámot adjon meg, amelyen munkatársaink biztosan elérik. 

  • Bejelentését közvetlenül honlapunkon is megteheti az alábbi űrlap kitöltésével.
     

Fogyasztásmérő hibabejelentő lap
 

Az adatai kitöltésével azonnal eljuttathatja hozzánk bejelentését.

Kérjük, adja meg a pontos adatokat, hogy munkatársunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.
 

a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező
Személyes adatok
Felhasználási hely adatai
Felhasználási hely címe